WTF!?

Idag har jag som alla andra dagar.. gjort inget. Eller ja hänt jävligt mycket men inget jag kan dela med mig av, för tror inte att någon som själv inte gått igenom samma sak skulle förstå. Jag förstod inte heller i början.

Vill ni veta TYP hur jag känner mig, Tänk er att ni simmar och en haj börjar simma efter er och ni simmar för livet men hajen närmar sig och närmar sig och ni har sån panik och rädsla i kroppen, helt plötsligt så slutar hajen simma efter er och ni stannar upp, hur känner ni i kroppen då tror ni? Panik, rädsla, hjärtklappningar och massa mer.

Jag vill inte skriva om sånt här, jag vill skriva om roliga saker, om glada saker men helt ärligt om jag inte gör ett SKIT om dagarna, om jag bara VÄNTAR på bättre tider så vad fan ska jag skriva om om inte mina känslor?
Ja jag kan ju skriva om shopping eller om vad jag gör nu osv men känns så ytligt när jag inte ens BRYR mig om sånt just nu. Så nu vet ni.. tills jag blir frisk igen så är min blogg en DEPP BLOGG! Haha ne men skriver om exakt vad jag vill och det kanske inte alltid är så kul att läsa just nu men deal with it.

 


Kommentarer
Postat av: Ekblaad <3

Hej! Jag har precis startat en insamling för barn och vuxna som mår dåligt..Läs mer på min blogg eller gå in på http://samlain.se/insamling/insamlingar/hjalp-mig-hjalpa-andra/ tacksam för din hjälp. Vid frågor så kommentera i bloggen eller skicka mejl till: [email protected] // Hjälp mig hjälpa andra

2011-09-05 @ 12:44:50
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0