Stand by me

Hej............ depp inlägg eller inte? Depp inlägg eller inte?....
Vet ingenting längre.. vet inte vad jag vill, hur jag mår eller vad jag ska göra åt saken. En sak vet jag, är jävligt TRÖTT på min situation. Helvettesjävlaskitfi**a. Imorgon ska jag till VC.. IGEN. Är fucking stamkund där. Efter det ska jag jobba som sagt i 9 timmar, ska ändå bli nice. På jobbet hinner jag inte tänka på att jag mår dåligt.
Suttit i typ 2 tim och spelat The Sims på FB, såhär kul. Blir berrad på 2 sekunder så om ni inte vill bli beroende av något spel så börja EJ spela det.(men börja för det är skitkul HAHA)
Men nu låter det som att jag är dödssjuk och det är inte fallet, men är bara jävligt TRÖTT på detta. När jag blir 100% frisk så ska jag fanimej göra nått BRA. För någon annan människa, svär på allt haha. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0