No Calories

Okej hade ALDRIG velat uppleva dom här senaste veckorna igen men det kom faktiskt LITE bra grejer utav det.

Har promenerat VARJE dag, jävligt långa promenader. Har sovit jättebra. Har umgåtts med den jag älskar mest i hela världen, mamma. Har myst framför tvn och tittat på filmer. Har ätit jävligt duktigt(förutom attja vart tvungen att dricka mycket coca cola) och inte gamat som jag brukade göra.

Hade det vart jag förut hade jag vart asglad över att inte kunna äta, att jag inte kunde äta NÅGOT förutom bananer. Hade tänkt yay går ner i vikt osv men nej alltså min kropp mår EJ bra utan mat, INGEN mår bra utan ordentligt med mat. Jag var så svag hela tiden och mådde så dåligt utan mat i min kropp och visst har jag gått ner några kg men allt går man ju säkerligen upp igen när man börjar äta normalt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0