I got blood in my eyes.

Hej. Ligger i sängen och tittar på tv. Är så jävla trött så jag knappt kan hålla mina ögon öppna men nu fastnade jag framför en film. Innan det tittade jag på Idol, fyfan vad underhållande! Jag ÄLSKAR Idol, så spännande fan haha. Idag har jag vart hemma hela dagen, åkte en snabbis med morbror och höll honom sällskap när han åt.

Jag, mamma och bigsis beställde hem mat,
riktigt FET mat, pizzor och kebabtallrik. Trodde det skulle va så jävla gott men det godaste var fan colan. Känns som att jag äcklas av fet och "tung" mat. Vill bara ha sallad o' sånt nu för tiden. Kan ju typ ändå inte äta något onyttigt, är laktosintolerant och har slutat HELT med mjölkprodukter så som, glass, såser, dressingar ja ALLT som innehåller laktos har jag lagt av med. Fett skönt på ett sätt.

Ska titta på filmen nu sen sova. Recovery starts now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0