Fredag

Godmorgon! Vaknade för typ 3 timmar sen haha, sen jag har vart sjuk och så har jag vänt på dygnet helt, till rätt timmar iallafall. Mår bra idag*peppar peppar ta i trä* och känner mig bara friskare och friskare. Blir fortfarande trött väldigt fort och lite tungt att andas men allt annat är borta!
Vet inte om det bara är jag men jag blir så himla mammig när jag är sjuk, vill BARA vara med mamma, sova bredvid henne, va med henne hela dagarna, äta med henne osv HAHA stackars mamma alltså.

NU ska jag lyssna på HELA THA CARTER 4 och typ dö.
Drömde btw om Lil Wayne inatt HAHA, typ att jag var i Utown och så satt han på en bänk och chillade utanför hans "hotellrum" med resten av YM. Så gick jag fram till honom o' ba "I LOVE YOU, UR A GOD" och såna saker och sen så tog jag massa bilder med honom men ALLA blev mörka och suddiga o man såg inte honom på någon bild så jag fick panik. Sen så när han tog kameran o skulle ta bild tog han från en SKITJOBBIG och konstig vinkel och jag blev fett irriterad(Sepideh känn dig träffad HAHA:*).

Iallafall ska sluta babbla nu och hjälpa mamma o' städa samtidigt som C4. PUSS!

PS. har shoppat FETT mkt dom här dagarna, alltså mamma har slängt på mig massa kläder och köpt, kanske för lilla jag vart sjuk hihi.



Mina dagar i bilder:

Legat på akuten


Tagit 100 promenader för att få frisk luft


Spelat alfapet


Rört på mig till Forum de få timmar jag orkade
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0