C4

Hej, jag trodde seriöst att jag ALDRIG mer skulle blogga, sitta vid datorn, träffa människor eller använda min mobil igen. Jag har vart så jääävla OFF att det är helt stört. Jag har haft den VÄRSTA veckan i hela mitt LIV.
Utan min MAMMA hade jag gått under. Hon har gjort exat ALLT för mig plus mycket mer, bästa människan på jorden. Så ska jag inte glömma min ÄLSKADE Heléne som kom hit så FORT hon fick veta att jag vart på akuten och sov över här i tre dagar, hon gjorde allt för att jag skulle bli frisk, matade mig, gick o köpte allt jag behövde och höll mig sällskap. Vad skulle man göra utan sin familj?! ♥

Idag, just NU mår jag faktiskt helt ok,
känns lite tungt att andas fortfarande och jag är jättetrött men jag mår bra till skillnad från förra veckan. Jag har MISSAT Lil Wayne's nya album C4, alltså jag har inte hört alla låtar än o' får panik, har ju väntat på detta så fucking länge. Btw så ÄGDE Weezy på VMA. Lovelovelove.

Jag saknar mitt hjärta så jag DÖÖÖÖÖÖR, fuck att vara sjuk seriöst. Aja nu ska jag dricka té som mamma gjort till mig och mysa framför tvn, puss.

Då, nu & föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0