Blunt Blowin'

Jahapp, då sitter man här igen då, med absolut INGET positivt att säga... ingenting roligt att berätta och INGA nya händelser... nice.
Pallar inte låtsas som att jag har gjort nått intressant de senaste dagarna för det har jag verkligen INTE. Har knappt använt min mobil, vart inne vid datorn eller haft nån kontakt med nån. Enda jag har gjort är att sitta framför tvn, tagit 1miljard promenader med underbara mami, ätit gottis och typ tyckt synd om mig själv haha. O pratat med älsklingen såklart!

Hoppashoppashoppas på förändring imorgon. Tills dess.... hare bra.


Kommentarer
Postat av: sofialinnéa

vila på och bli frisk till helgen hjärtat.

2011-09-05 @ 04:25:01
URL: http://sofiadonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0