"Där är helljusen jag har väntat på hela natten"

Helu, ska snart äta och sen klä på mig och fixa till mig lite sen dra till jobbet. Skönt att ha ett jobb där man inte tänker "FUCK ska jobba pallar verkligen inte". Asnice och lätt jobb! Kul att träffa nya människor varje dag och få vara lite social haha.

Har suttit och pratat med bästa Sep i typ en o en halv timme om allt och inget. Länge sen vi pratade så vi hade massor att ta igen. Saknat våra diskussioner! ♥

Iaf, ska nog börja träna igen när jag väl hinner, har ju fortfarande gymkort till januari så kanske dags att komma igång igen? Bara så man mår bra och är healthy, men tills dess så får mina promenader duga. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0