KaoZ

Hejhej, ligger hemma nu med familjen och Ida o' tittar på Jersey Shore, BÄSTA programmet ever! Vi har lagat mat och haft girl time här bara, blev lunch på forum innan, tuna salad hihi, blir så stolt när jag är nyttig.

Läste precis på Aftonbladet att det är nått jävla vulkanutbrott typ det värsta på 100 år, kommer FUCKA UR om det förstår vår resa så vårt plan blir inställt... vill inte ens tänka på det fan.

Hursomhaver, helgen har jag vart ute med hela ng, chillat och bara njutit av vädret. Om 3 jävla dagar får jag min lön, har aldrig längtat efter nått så mycket i hela mitt liv, ska shoppa som en jävla idiot, o NÄSTA lön ska jag köpa mig en Iphone!!!!! Har gått o' blivit kär i Iphone fan. Jaja ska försöka förbättra mitt bloggande från och med nu (för Ida's skull speciellt) så stay tuned! PUSS!

Gammal bild när jag hade kort(!!!!!!) hår, eller ja mycket kortare än nu!
Har fattat hur jävla snabbt mitt hår växer, nu är det till naveln så måste toppa lite snart!


Kommentarer
Postat av: idah

men okeeeeeeeeeeeeeeej fett kul med mkt text :O:O:O hahahahhahahahahaha

2011-05-22 @ 22:04:08
Postat av: malin carlsson schoeps

fiiint hår!!

by the way, jag har en tävling på min blogg där jag lottar ut 3st inbjudningar till bloggsvar. kolla inlägget så ser du hur du ska göra för att vara med och tävla :) tjingeeeling.

2011-05-24 @ 00:53:06
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: Sepideh

Klippt vi åker inte

2011-05-24 @ 17:11:13
URL: http://sep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0