Helgen

Hejhej... alltså tror inte jag har sett så många människor i hela mitt liv som jag gjorde i Uppsala under valborg. SHIT hela Sverige åker dit fan. Hursomhaver, i fredags kom mil, diggan, abbe o gra och hämtade mig så käkade vi på donken sen rörde vi på oss. Åkte runt lite sen hem o' sov.

I lördags så vaknade vi rätt så tidigt, mötte upp saba och abbe och gick runt på stan bland 1miljard fulla ungdomar. Vi drog till Olearys eller vad det heter o drack lite o' åt. Senare mot kvällen möte vi upp taz och Company och satt på en båt och drack haha sen gick vi till lite olika ställen, kvällen slutade i sabas restaurang sen hem o däckade.

Sitter hemma nu och har precis ätit fetaste donken mealet... dåligt samvete? Ja. Ska in o ta en FET dusch men vill till Forum och shoppa lite innan det stänger men ingen verkar palla dra dit... buhu.

Jag o' tutten förra helgen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0