HANDS UP!

Jag lever! Har inte haft nån lust att blogga, har shoppat som FAN igår, några tusen kr fattigare sitter jag här nu med ångest över att jag inte har pengar kvar till resten av månaden men det SKITER jag i, om 2 veckor åker vi till KOS, parapapapapapap!

Idag blev det heldag på stan med min älskling Nicole, sushi, efterätt i gallerian(alla sthlmare vet, kladdkaka med glass är den GODASTE där) och bara myst.

Favvo kusin är påväg hit, blir bio, jag systrarna morbror och André. Pirates 4 höhö.

Visar allt snyggt jag har shoppat någon annan dag för nu måste jag dra, vill bara säga att jag är KÄR i mina nya kläder, jag dör liiitegrann.

Nu har jag på mig min röda fina dress och den ska jag dra med på bio, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAH låten knäcker

2011-06-15 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0