Livin' the life!

Helu, ligger hemma i min säng och tittar på tv med lillasyster & Ida. Vi var precis förbi Statoil och köpte varsinn kycklingpastasallad, yummi.

Igår gjorde vi inget spec, chillade hemma hos abe med mil, die & hoz. Vi spelade spel på datorn som jag o diggan knäckte på! Sen drog vi ut ett tag sen hemåt. Idag skjutsade mil o hoz hem mig och sen blev det feting shopping för mig alltså, köpte massa söta toppar och tröjor, en väska, smycken osv. LOOVE kläder!
Imorrn blir det att sola och sen träna, sen möta upp älsklingen Nicole, vi ska äta sushiiiii.

Jäjä, på torsdag åker jag, fia, pau, mil & hoz till gävle för att fiestaa, ska bli kul som FAN.

Hellhoe, jag & lillsis på min 19års dag!

 


Kommentarer
Postat av: sofialinnéa

<3

2011-06-28 @ 17:55:19
URL: http://comearound.blogg.se/
Postat av: KKIMO

<3

2011-06-28 @ 22:05:25
URL: http://kkimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0