Kortet tömt

Hejhej, har blivit SÄMST på att ta bilder man palla bry sej. Idag drog jag och Ida till forum, jag klippte mig(!!!) som jag behövt göra jääävligt länge, jag tycker att det känns fett kort nu men det går ju fortfarande ner till min navel så det är ju lugnt, hon tunnade ut det, klippte upp det lite och så klippte hon topparna så nu känns det mycket fräshare.
Sen åt jag, Ida och Nicole sushi(lovelovelove) och efter det gick jag runt och köpte massa grejer.
Kan ju säga att mitt kort är TÖMT. Fick lönen för någon dag sen och jag har redan slösat bort allt typ :( aja så är det väl när man shoppar sönder sig på direkten, är ju hopplöst kär i kläder...

Nu sitter familjen och Ida och tittar på So You Think You Can Dance och jag ska joina dom. Vi hörs.

Längtar ju tillbaka... bara lite....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0