Dagbok

Alltså haha fyfan vad kul, jag har en dagbok som jag har skrivit i ända sen typ 2002. Det är så jävla roligt att läsa hur jag tänkte och vad jag gjorde då och hur jag har ändrats med tiden. Och FAAN vilka hemligheter som står där inne, inte bara om mig utan om ALLA i min omgivning, istället för att skvallra så skriver jag ner i min lilla bok ;) darför jag har den i säkert förvar haha om nån hade fått tag på den hade det vart klippt.

En rolig grej var typ att på ena sidan stod det "jag älskar honom..." och på andra sidan "nu är jag kär i honom och han i mig..." HAHA, shit att det verkligen va så när man var liten.

Jaja nu blir det tv helt ensam :( lillasyster kommer hem snart o' gör mig sälskap. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0