We are so fucking G!

Hej, istället för  ännu ett tråkigt inlägg om hur TRÖTT jag är och hur mycket jag jobbat osv så säger jag bara, hejhejhej underbart väder, helt stört att man kan gå ut med tröja utan o frysa! =)
Snart åker ligan ner till KOS, BÄSTA! Längtar som in i helvette, känns så overkligt.
Jag kan inte blogga normalt eftersom att mitt dygn är helt fuckat så ni får det ni får. Längtar som faAn till helgen!!!!

Puss på er ha det så bra och NJUT av vädret! :D

Uppstoppad docka and the kineZ


Kommentarer
Postat av: svennen

hjärtat förlåt att ja ej lagt upp bilderna. men mst ba ett usb minne att lägga in kortet med bilderna i, och ja HITTAR det ej. ska fråga pappa imorgon om han har något.



btw, ser grisrosa ut på bilden :( har ätit för mkt gris i mina dar.

2011-04-28 @ 02:13:34
URL: http://comearound.blogg.se/
Postat av: KKIMO

HAHAAHAHAHAH OKEJ jalla då :( :(:( o ring mäj osv pussssssssssssssss

2011-04-28 @ 18:09:37
URL: http://kkimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0