Torsdag

Ola amigas, chickas osv... hur mår alla idag då? Själv är jag trött som en bajskluTT. Shit har slitit hela dagen idag på ett café som jag skulle börja jobba på i Nacka Forum men så blev det ändrat, fick ett annat jobb, bättre betalt så jag tar hellre det! Hihihihi så tre veckor fram nu så har jag iaf något att göra, JOBBA!

Imorgon ska jag träffa min elskliiiiiiiiiiiiiiiiiiing, tihi. Som förresten har tagit körkort!! Bästa ♥
Grattis min habibi, älskar dej o' nu har vi båda körkort! =)


Kom precis ut från en VÄLBEHÖVD dusch och ska lägga mig i sängen nu och göra absolut INGENTING ett jävla bra tag, eller vänta, först ska jag titta på BB SÅKLART! BTW, ALL MIN HAT GÅR TILL SARA!! JÄVLA SVIKARE som sviker Martin sådär med BASSHUNTER? (haha roligt hur insatt man blir)

PUSS!

Soeknar! Ida, lilsis o' jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0