Tisdag - DH dag!

Hejhej, kom precis hem till Raffa! Somnade vid 05 inatt, tittade på BB och läste massa bloggar, haha jag var helt fast.
Vanessa ska tydligen anmäla Gurkan för det hon har sett av allt han sagt bakom ryggen på henne. Wierd.

Idag är den BÄSTA dagen på veckan, TV mässigt haha, DH ikväll! Längtar so fucking much!

Åkte hursomhelst hem imorse, fixade oss och sen åkte vi systrar till Forum, gick runt, sen bjöd storasyster oss på mat, tonfisksallad!! Sen släppte jag av henne hemma o' så fortsatte jag och lilsis hit för Raffa ville ha skjuts till Maxi o' handla lite.

Ska nog snart tagga hemåt och mysa med familjen. Idag/imorgon är sista dagen jag har bilen :( buhu, kommer känna mig så jävla begränsad utan bil nu när jag är van att åka överallt. Yäyä plusset är ju att jag kommer få vara med min älskling Nicole imorrn. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0