Söndag - Back on track!

Okej, nu kommer värsta pepp-inlägget haha.

Ska ta tag i träningen nu, nu är jag HELT frisk och kan börja köra HÅRT som fan, KOS 2011 here I come!
Äta nyttigt(vilket jag ändå gör, äter sällan feta grejer och kan behärska mig nu haha) och vara mer hälsosam.

Ska fixa jobb! MÅSTE fixa jobb! Jag dör utan pengar. Imorgon har jag möte med arbetsförmedlingen så då hoppas jag på att det ska ta mig nån vart.

Och det viktigaste, ska börja BLOGGA MER WIHO! Skj haha.

Nu ska jag gå och klä på mig, kom precis ut ur duschen, storasyster kommer hem med tonfisksallad snart hihi så fucking yummi. Har btw haft mysigaste helgen med mitt


ÄLSKAR dig världens bästa syster <3
Hellhoe ♥ Kimbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0