Söndag

Hejhej. Kom typ på att jag har blogg nu haha har inte ens tänkt på den men meeeen.

Lite kort om helgen dåra, fredags så var jag med älskling, åkte runt överallt med alla och till vikslott som sagt, träffade Fia o' Samanta på stan så gick vi o fikade på Storken eller vad det heter haha.
Lördags så åkte vi till Fjällnora i think och gjorde fetaste brasan och bara chillade.


Nu är jag hemma med familjen o favoritkusinen André vi chillar framför tvn. Har btw tittat på alla missade BB avsnitt och aeee jag fattar inte alltså. Annie, konstigaste bruden jag sett i hela mitt liv.

Imorgon börjar jag jobbeeeeeeet hihi, ska dock upp 05:00 så måste lägga mig om ett tag.

Aja vi hörs imorgon efter jobbet, possposs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fick du jobbet :)

2011-04-18 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0