Slit

Hejhej, kom hem för ungefär en timme sen från jobbet! Idag har det vart riktigt varmt och skönt.
För er som inte vet så håller vi just nu på med att såga ner träd och lägga alla träd i högar o göra fint helt enkelt. "Vårstäda" ute haha. Kan bli så fucking varmt när solen är rakt upp på himlen och det inte är ett enda moln men hellre det är fucking snöoväder som det var när vi skottade snö.

Husomhaver så klagar jag ej, jobb=fetinglön! Så im happy oh SO happy!

Idag ska jag nog sola, det blir DH och det blir BB. Ska försöka lägga mig direkt efter DH för ska ju upp klockan 05 som jag måste göra varje vardag i 3 veckor.

Träningen MÅSTE jag också ta tag i, kan inte träna typ 1 ggn i veckan bara för att jag jobbar, ska försöka klämma in en träning imorrn direkt efter jobbet.

@work. Haha rast dåra.


Sliten tjej på väg hem från jöbbet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0