Lite nerd inlägg om BB deltagarna!

Först vill jag säga att det ändras HELA tiden om vad jag tycker om deltagarna men JUST NU så ligger det till såhär.

Sonja: Lite irriterande, tråkig, hade MYCKET högre förväntningar på henne men nu när Vanessa lämnat huset står man ändå ut med henne.
Rodney: KUNG! Så FUCKING klockren, jag hatade honom så jävla mycket förut men nu är han så FUCKING skön, ärlig o verkligen den roligaste där inne!
Katerina: Jobbig, falsk, KAN vara skön ibland men fyfan vad hon är IRRITERANDE.
Sara: Söt men jävligt TRÅKIG. ÄLSKAR hennes hesa röst men vad gör hon i huset lixom? Sitter tyst i en hörna o myser med Martin.
Annie: Men.... behöver jag ENS säga nått? Glömde att hon var kvar i  huset.
Martin: Hatade han i början men fyfan vilken skön kille han är, underbar dialekt och bara allmänt rolig.
Christoffer: Men OMG, nejnejnej hela han är bara konstig.
Simon: SKÖNASTE killen fan! Håller på honom om inte Rodney vinner.
Peter: B O R I N G!
Gurkan: Skön, rolig men inte i närheten så rolig som Rodney.
Madde: Märker inte ens av henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0