FREDAG!

Åh äntligen är det HELG, skönt att alla är lediga nu och man kan hitta på en massa kul.
Kom PRECIS hem, igår vid 1 så messade Ida och ville att jag skulle plocka upp henne och Raffa från stan så jag och Pas åkte och plockade upp dem sen åkte vi alla hem till Raffa och myste, skrattade som fan för alla var ju på lite flumm humör(undrar varför? HAHA) och sen så däckade vi.


Vaknade vid 10, skjutsade lillasyster till skolan och sen Ida till jobbet, åkte och plockade upp lillasyster igen och nu är vi hemma. Haha. Ska hoppa in i duschen och börja fixa mig, puss!

BTW, kanal11 är BORTA? FUCKING FUCK????

Libanon i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: idah

hahahahahhahahahahha vi måste skaffa mer av flummzizuuuuuuuuuuuurp hahhahaa <3 älskar dig bästa vän

2011-04-01 @ 12:28:34
URL: http://alwaysalesson.blogg.se/
Postat av: KKIMO

HAHAHAHAH jaaa o ta MERA!!! hostar som fan :(

2011-04-01 @ 13:57:38
URL: http://kkimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0